اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید ، به احتمال زیاد ناکامی هایی را در افزایش یا ترغیب مردم به استفاده از برندتان تجربه کرده اید.

سایمون سینک (Simon Sinek) در این ویدیو از مقوله ای به نام چرخه طلایی صحبت می کند و توضیح می دهد که چگونه تمام رهبران تاثیر گذار از این روش برای جذب مردم استفاده می کنند.

او در این سخنرانی یک جمله طلایی را به کار می برد :

 

مردم کاری که انجام می دهید را نمی خرند ، بلکه دلیل انجام آن کار را می خرند!

چرخه طلایی در واقع شامل سه دایره است. دایره بیرونی کاری است که انجامش می دهید. دایره وسط روش انجام آن کار است و دایره درونی دلیل انجام آن کار است.

تفاوت اصلی میان رهبران بزرگ و انسان های معمولی ، جهت حرکت آنها در این چرخه و میان این سه دایره است. انسان های معمولی از دایره بیرونی شروع می کنند و به سمت دایره درونی می روند در حالی که رهبران بزرگ از دایره درونی یعنی دلیل انجام کارها شروع می کنند.

به شما توصیه می کنیم که حتما این سخنرانی فوق العاده را تماشا کنید.

برای تماشای این ویدیو آموزش کسب و کار به سایت نیوتکس بروید.

 

https://www.newtechs.ir/how-great-leaders-inspire/


بیا با هم بدانیم دایره ,انجام ,رهبران ,ویدیو ,درونی ,دلیل ,رهبران بزرگ ,دلیل انجام ,دایره درونی ,دایره بیرونی ,چرخه طلایی منبع

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
خانه های هوشمند | Home intelligence دیوار طلاب وب سایت شخصی مهندس امین امیدی قاسم آباد یاد آر فروشگاه اينترنتي و آنلاین تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته، کنکور و دانشگاه مباهله دبیرستان متوسطه اول لاله درهم برهم